Rune Haako
Full Member
Foorumin taide vastaava
Kahviel?in *T?k*
|
Post by Rune Haako on Jun 28, 2005 12:02:22 GMT 2
*Köhinää, örinää ja mokellusta* Älkää tuomitko, dudes.^^' Katsoimme sisareni kanssa Disneyn Tarzan elokuvaa, jonka hän oli ostanut tuolta ruotsinlaivalta tuossa viikonloppuna ja sain yhden typerimmistä ideoistani koskaan. Herrajumala, ihan hävettää julkaista tällainen, mutten voi tälle oudolle mielihalulle mitään - minun on pakko. Ei pakko pyytää anteeksi kaikilta Grievous faneilta älkää kantako kaunaa: Juu, olisin voinut lätätä tämän kyllä samaan aiheeseen, missä Grievous-sarjakuva on, sillä tämä kuvahan liittyy siihen, mutta ajattelin, että se huomattaisiin helpommin näin. Hah, hyvä minä.^^' Mutta siis, monta tuntie tätä värkkäsin, johtuen siitä, että Grievous on ihan pirun vaikea piirustaa ja minun piti käyttää hiukan mallikuvia hänestä tukenani, jotta sain kaiken hänen anatomiassaan suht' oikein. Ja tiedän, itseänikin harmittaa, kun unohdin herran viitan olevan vuoreltaan punainen, anteeksi.^^' Siitä tuli nyt sitten kokonaan vihreä. Tussaaminen oli hauskaa. Vihdoinkin sain käyttää siihen aikaa.=^^= *Nostaa häpeissään hattuaan* Älkää ampuko.
|
|
|
Post by Obi-Wan Kenobi on Jun 28, 2005 12:11:59 GMT 2
Hienoa hienoa! Tytön jalka nilkasta alaspäin on vähän hassu. Varsinkin varpaat ovat hieman epäonnistuneita. Ja tytön kasvot (Aalako tuo oli?) ovat hieman hauskan näköiset. Tiiä sitten onko se hyvä vai huono juttu. ^_^ Tarkemmin katsottuna oikean käden sormet ovat vähän, ööh- tönköt? (Minä etsimällä etsin virheitä) *kjäh kjhä*..
Mutta mitäpä minä valittamaan. Nämä sinun suttauksesi (anteeksi ilmaisu - taideteoksia nämä ovat ^^) ovat todella hienoa katsottavaa! Ja minä olen näääääin kateellinen sinun väritystaidoillesi. Hienosti osaat myös piirtää kolmiulotteisesti, varsinkin nuo kenraalimme jalat ovat todella upeat.
|
|
Rune Haako
Full Member
Foorumin taide vastaava
Kahviel?in *T?k*
|
Post by Rune Haako on Jun 28, 2005 12:17:31 GMT 2
Usko, kultaseni, ne olivat todella vaikeat - jalat siis.^^' Aalan kasvotkin olivat vaikeat, mutta olen niihin tyytyväinen, oikeasti. Ne näyttävät olevan edes vähän samasta ulottuvuudesta, neh?
|
|
|
Post by Grievous/Wind on Jun 28, 2005 13:56:44 GMT 2
Olisit laittanut enemmän varotus merkkejä!!! Ihan hyvää siis jälkeä, mutta tuo aihe!!!Oon suuri Grievous-fani, joten.... ...oke, en ammu, käytän mieluiten miekkaa......
|
|
Rune Haako
Full Member
Foorumin taide vastaava
Kahviel?in *T?k*
|
Post by Rune Haako on Jun 28, 2005 14:00:39 GMT 2
Kävi mielessäni, usko pois. *Hikipisaroi pahemman kerran* Eh...^_____^'' No joo, eipä minulla mitään sanottavaa. Itsekin olen kova Grievous fani, mutta sairaammalla tavalla kuin kaikki muut, muh. *Kuola*
|
|
|
Post by Grievous/Wind on Jun 28, 2005 14:06:04 GMT 2
Melkein vois jo vaihtaa ton "foorumin taide vastaavan" johonkin tyyliin "pakkomielteinen"
|
|
Rune Haako
Full Member
Foorumin taide vastaava
Kahviel?in *T?k*
|
Post by Rune Haako on Jun 28, 2005 14:21:16 GMT 2
Lupaan piirtää seuraavaksi kuvan jostain muusta. ^__^''' Eh. Olen minä kyllä aika pakkomielteinen juu. Runen ja Ellien kuva on kyllä pyörinyt mukavasti mielessäni tässä. Ehkäpä sen voisi toteuttaa ja jättää Grievousin kiusaamisen hetkeksi.^^'
*Tökkii Grievousin maskia kynällä*
|
|
|
Post by Aayla Secura on Jun 30, 2005 6:52:34 GMT 2
Öh... ... Miten sen nyt sanoisi. Minusta työn jälki on hienoa ja muuten, mutta en oikein tykkää sen aiheesta. En ole kyllä mikään Grievous fani, mutta niin...
|
|
|
Post by luminaraunduli on Jun 30, 2005 10:09:11 GMT 2
*Repeilee aina kun katsoo tytön ilmettä* Runella näkyy olevan joku... hmm, pakkomielle palvelustyttöihin ^^ Mutta kuva on erityisen hieno, varsinkin kaikki Grievousin yksityiskohdat, eikä tyttökään ole sen rumempi. Ainoastaan tuo ilme naurattaa
|
|
|
Post by Kreivi Dooku on Jun 30, 2005 15:01:27 GMT 2
Nätti kuva. Melkeinpä koskettava. Osaa Grievous näköjään olla helläkin, kun vain viitsii... Eikös nuo polvet ole temmattu siitä kuvitettu opas-opuksesta, Grievouksen ikiomalta aukeamalta? En jaksa käsittää, kuinka joku saa puuväreillä tehdyn työn näyttämään noin selvältä... En näe tuossa Aalan ilmeessä mitään omituista. Sen sijaan Grievouksen ilme on jotenkin karmiva. Aivan kuin se odottelisi, että synnytys tapahtuisi, että saisi kinkkua ruokapöytän... Mistä sitä tietää, mitä miekkonen söi ollessaan Kaleella sotaherrana? Grievouksen rintakehä on ehkä työn suurin heikkous. Kaikki muu on käännetty uskottavaan kulmaan, mutta tuo keskusosahan törröttää suoraan eteenpäin...
|
|
|
Post by bobafett on Jun 30, 2005 20:44:44 GMT 2
Whoa! Älyttömän hieno kuva, täytyy myöntää Tuo jalka tuo mieleen räpylän, mutta muuten on neitokainenkin onnistunut. Tykkään jopa ilmeestä. Mutta Grievouksen yksityiskohtaisuus... Ensin en kiinnittänyt huomiota ollenkaan väritykseen, koska se tuntui niin valokuvamaiselta : D
|
|
Daelric
Full Member
"El? ja anna toisten kuolla"
|
Post by Daelric on Jul 8, 2005 16:20:24 GMT 2
siis ihan mieletön.. todellakin.. Tykkään tosiaan tyylistäsi, todella taidokasta jälkeä. Hienointa tässä kuvassa on kuitenkin se kuinka siitä pystyy löytämään oikeaa sisältöä. Minulle se aukeaa lähinnä perinteisenä beauty and beast tyyppisenä aiheena. Paha, kylmä ja karu olento suojelee ja välittää jostain kauniista ja täydellisestä; kantavasta naisesta.
Henkilökohtaisella tasolla kuva viestittää myös kaikenlaista, mutta ei siitä sen enempää.. herrasmies ei vaivaa toisia omilla vaivoillaan..
|
|
Rune Haako
Full Member
Foorumin taide vastaava
Kahviel?in *T?k*
|
Post by Rune Haako on Jul 8, 2005 16:26:21 GMT 2
*On nyt virallisesti otettu saatuaan noin kauniin kuvailun ja tulkinnan työstään* Mukavaa, jos hän miellyttää herran silmää. =^___^= *Punaisuus*
|
|
Jar Jar Binks
Full Member
Hammasl??k?rini suositteli minulle uutta Golgate Total Sensitive?...
|
Post by Jar Jar Binks on Jul 11, 2005 16:59:06 GMT 2
Ohoo, tämäpä on hieno. Värystys, vaatteiden laskokset ja kaikki ovat oikein onnistuineita. *aplodeja* Minua tosin pelottaa suuresti, että naisen vatsa menee epähuomiossa puhki noiden kynsien ansiosta. @__@
|
|
|
Post by Plo Koon/Adi Gallia on Jul 12, 2005 8:18:13 GMT 2
Todella upeaa jälkeä! Värityskin on onnistunut mainiosti, mutta aihe taas... Noh hieno se siltikin on!
|
|