Rune Haako
Full Member
Foorumin taide vastaava
Kahviel?in *T?k*
|
Post by Rune Haako on Jun 20, 2005 12:18:36 GMT 2
No jaa, ajattelin tämän nyt ihan tänne näytille pistää. Ei ole ensimmäinen Rune Haakoni, mutta pidän kovasti.^^ Kyseinen hahmo kun on niin lähellä sydäntä. Muki on PRO, katsokaa sitä. Kommentoida saa, vaikkei työ olekaan erityisen etevä. Tekaistu aamulla vartissa.
|
|
|
Post by Kreivi Dooku on Jun 20, 2005 14:11:40 GMT 2
Kaapu on toteutettu hienosti, kaikkine ryppyineen. Asennon erottaa hyvin. Muki todellakin on pro. Kaikkihan ne siellä Kauppaliitossa ovat oppurtunistisia Roope Ankka-kapitalisteja. Pieniä teknisiä kysymyksiä, jos sopii. Näytät värittäneen tuon puuväreillä. Korjaa, jos olen väärässä. Tussasitko tuota, vai onnistuuko noin selvä ääriviiva lyijykynälläkin?
|
|
Rune Haako
Full Member
Foorumin taide vastaava
Kahviel?in *T?k*
|
Post by Rune Haako on Jun 20, 2005 14:25:56 GMT 2
Puuväreillä rustasin, tosin aika pikaisesti, enkä ehtinyt käyttää kuvassa edes levityslastaa, mutta menköön, nopea suttura tämä on.
Juu, tussia käytetty, mutten viitsinyt alkaa nestemäisellä, joten tein tavallisella Art-linella ja toisella paksummalla taloustussilla, joka haisi niin pahalta, että on hyvä, että olen vielä selvin ajatuksin tässä.
Roope Ankka - kapitalisti iskee. Rakastuin tuohon termiin. Runea tosin olen aina pitänyt niin vaivaisena ja ryppyisenä raatona, joten minusta hän jotenkin ... noh... vähemmäs Roope Ankka - kapitalisti kuin esim. Gunray, joka on minun mielessäni pahin, mutta silti yksi rakkaimmista hahmoista.
Tämä rakkauteni neimoidialaisiin on kuin sairaus.
|
|
|
Post by Kreivi Dooku on Jun 20, 2005 14:43:30 GMT 2
Minä en ole pahemmin pistänyt puuväreillä ehostettuja tuotoksiani skanneriin, joten en arvannut. Hyvä tietää, että niillä saa noin hyvää jälkeä aikaan.
Siis sellaista paksua tussia, joita timistoilla käytetään (ja kuka tietää, kuinka tajuissasi olet)?
Niinkuin Roope nyt mikään vetreä olisikaan. Samanlaisia krematorioon joutavia käppyröitä molemmat. Ja tietysti Gunray on pahempi, ei se muuten olisi varakuningas, ja Haako "vain" neuvonantaja...
Ei ole sairasta rakastua toiseen, suunnilleen samalla tavalla tiedostavaan rotuun. Jos rakastaisit rancoria, olisit sairas. Nyt olet vain lievästi omituinen.
|
|
Rune Haako
Full Member
Foorumin taide vastaava
Kahviel?in *T?k*
|
Post by Rune Haako on Jun 20, 2005 14:45:59 GMT 2
Ihan totta pojat. Rune on ollut aina lähellä sydäntä. Rakastan kiduttaa sitä kurppaa. Ainoa syy, miksi oikeasti pidän Episodi I:stä... Noh, ei ihan, mutta melkein. Har, katsokkee tuota, se on vielä kesken, mutta laitoin sen tähän kuitenkin: Neimoidialaista yrittää esittää tuo toinen ja toinen Twi'lek-neitokaista. Kyseessä on toinen neimoidialais hahmoni Gath, joka on oikea toiveiden tohtori - tosin sillä on aina oma lehmä ojassa. Tarkkaavainen huomaa, että sarjakuvan on tarkoitus olla äänetön musikaali. Pohjana toimii Disneyn Pienen merenneidon "Poor Unfortunate Souls"-kipale, joka sopii Gathille kuin sillille polkupyörä.=^^= Olen ihanan lapsekas. Jeh.
|
|
|
Post by Obi-Wan Kenobi on Jun 20, 2005 19:33:41 GMT 2
Järkyttävän hienoja. Näitä katsellessa omat tikku-ukko-tuherrus-yritykset alkavat näyttää nelivuotiaan piirrustuksilta. Oletko muuten parannellu värejä koneella? Vai onko sinulla ne puuväreillä värittäjän lahjat, jota meidän yli-innokas kuviksenopemme yrittää minusta onkia.. ^^
Tuossa Rune Haakonissa häiritsee vain se, että vain ulko-reunhat ovat vahvistettuja. Muuten tuo on aivan mahtava! Ja vartissa vielä tehty!? Minä saisin vartissa vasta kynän ja paperin esille, mietittyä mitä piirtäisin, piirtämään yhden viivan ja todeta etten minä osaa piirtää ja heittää paperin ja kynän ikkunasta ulos.
Sarjakuvakin on hieano. Tektistä en vain saanut selvää ( se on tätä liian limukan vetämisen johdosta tullutta hömelyyttä, huomenna uusi lukuyritys. ^_^ )
|
|
Rune Haako
Full Member
Foorumin taide vastaava
Kahviel?in *T?k*
|
Post by Rune Haako on Jun 21, 2005 12:58:26 GMT 2
Juh, puuväreillä raakasti vaan.^^ En ole jälkeenpäin sorkkinut. Lykännyt suoraan vain skanneriin. *Haaveilee ravintopelityksestä Haakollansa* Mukavaa, notta pidät, vaikka tuo Haako ei niin etevä olekaan. Vaikka muki onkin PRO. Rune ja kahvi kuuluvat aina jotenkin samaan kuvaan.^.~
|
|
Yoda
New Member
" The Force will be with you "
|
Post by Yoda on Jun 21, 2005 13:56:46 GMT 2
Tyypillisen upeaa taidetta, Dashiseni n.n
Varsinkin sarjakuva on ihailtavaa!
|
|
|
Post by Grievous/Wind on Jun 26, 2005 15:11:18 GMT 2
no kaippa määkin sanon vielä ton,että hienoja on!!!jatka samaan malliin niin susta tulee huippu piirtäjä!
|
|
|
Post by Aayla Secura on Jun 30, 2005 6:49:03 GMT 2
Ihan hieno työ Dashi.^^ Ja sarjakuvakin on ihan hyvä, vaikken näekkään sen tekstitystä, kun tämä koneen näyttö on nyt sellainen...
|
|