|
Post by wilian on Sept 13, 2006 2:48:33 GMT 2
Vähän turhankin hiljaista
|
|
|
Post by Grievous/Wind on Sept 16, 2006 20:39:02 GMT 2
Niin... Enpä ole minäkään sen pahemmin täällä ehtinyt käydä. Välillä tulee sellainen tunne, että paikka pitäis elvyyttää, saada taas siihen ihanaan loistoon mitä se oli kesällä 2005. Tosin välillä tuntuu että se on vain haaveilua...
Oma poissaoloni syy on, että aluksi alkoi koulu ja sitten modeemi meni rikki (kunnes nyt sai ostettua uuden). Tosin nyt taas ajatukseni harhailevat kokoajan pilvilinnoihin ja ihaniin haaveisiin ettei keskittyminen mihinkään onnistu (kutsukaa sitä vaikka sitten elämäksi). Mutta, aika näyttää mitä tulevan pitää.
|
|
Aren Cora
New Member
Voinko auttaa?
|
Post by Aren Cora on Sept 19, 2006 19:12:00 GMT 2
Jeps, itselläni on tuskailua kirjoitusten parissa.
|
|
|
Post by Grievous/Wind on Apr 5, 2007 20:05:40 GMT 2
Puhun tässä yksinäni, ihan vain mielenkiinnosta yrittäen selvittää lukeeko kukaan enään täällä mitään. Kyllähän tänne on ainakin yksi ihminen kirjautunu mun lisäks tän vuoden puolella ja toinen jopa joulukuussa...
niijoo, 26. päivä sitte on kaksvuotis synttärit, saan ihan yksinäni täällä lauleskella "paljon onnea vaan" eikä edes kenenkään korvat rikkoudu. ~__^
|
|
|
Post by Kreivi Dooku on Apr 29, 2007 15:58:35 GMT 2
Mtäh?! Menikö se joh?!
Joo, siis, olen ollut aika passiivinen. Anteeksi. Voinko mitenkään hyvittää sitä?
|
|
|
Post by wilian on May 2, 2007 22:30:19 GMT 2
On muuten ensimmäinen kerta piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan kun tänne tulin vilkasemaan :3
|
|
|
Post by Grievous/Wind on May 14, 2007 18:43:29 GMT 2
En olis uskonut että kukaan enää käykää täällä kattomassa viestejä. Mutta mukava kuulla että porukkaa on elossakin. ^^
|
|
|
Post by Grievous/Wind on May 14, 2007 18:50:46 GMT 2
Ei muuten kukaa haluais pelata mun kanssa, vaikka uus peli ihan tai jotain? ^^
|
|
|
Post by wilian on May 29, 2007 20:27:27 GMT 2
Voishan sellanen onnistuakkin jos joskus vaan muistaisin pistää tän sivun ylös suosikkeihin, ettei tuu pelkästään sellasia "Ahaa" elämyksiä kerran kuussa että täälläkin vois varmaan vilkasta jotain
|
|
|
Post by Grievous/Wind on May 30, 2007 15:23:11 GMT 2
Moderaattoriltamme tuli vihdoinkin jokin järkevä ajatus ~__^
|
|
|
Post by wilian on May 31, 2007 14:55:16 GMT 2
Ainahan niitä on tullut
|
|
|
Post by Grievous/Wind on May 31, 2007 16:16:17 GMT 2
Esim. sekin että sut valittiin moderaattoriksi?
|
|
|
Post by Obi-Wan Kenobi on Jun 25, 2007 13:35:26 GMT 2
Hahaa. Terve. En pahoitteke melko lyhyehköä poissaoloani, koska en keksi mitään pätevää tekosyytä. Wilian nimittäin on pöllinyt sen mitä aluksi suunnittelin sanovani, eli linkki oli kadonnut jonnekin bittiavaruuden ihmeelliseen maailmaan.. ihan oikeasti, niin siinä kävi. Miksiköhän tuo yks laiskalapamato ei ole jaksanut informoida minua siitä, että täältäkin löytyy vielä elämää? Häh, miten on, Wind?! Mulla vois peräti jopa olla jotain pientä intoa ropettamiseen juuri tällä kauniilla hetkellä (kaikki jotka muistaa mitään minun muutaman kesän takaisesta peli-innosta voivat vain ihmetellä), joten olisi ihan kiva jos täältä edes jonkin sortin aktiivisuutta löytyisi niin voisi tätä (Windin kauhuksi) alkaa taas nostamaan jaloilleen.
|
|
|
Post by Grievous/Wind on Jun 25, 2007 14:14:41 GMT 2
Miksiköhän tuo yks laiskalapamato ei ole jaksanut informoida minua siitä, että täältäkin löytyy vielä elämää? Häh, miten on, Wind?! Mitä? Unohtanu kertoa? En kai... ootas, keksin kyllä jonkin hyvän syyn miksi olen sen unohtanut, sillä en viitsi ääneen huutaa oikeaa syytä. ~__^ Kyllä peli kelpais, mut olen kyllä todella epäileväinen onko meillä sama käsitys "pienestä innosta ropettamiseen". ^^ Laita peli pystyyn nii mää kyllä tulen ja sitte raahataa vaikka tuo modemme mukaan, jotta silläkin olis jotai tekemistä.
|
|
|
Post by wilian on Jan 13, 2008 16:24:09 GMT 2
Pitänee ihan testata että jottakos minä olen edelleenkin ainoa elossa oleva täällä enään. <.<
|
|